Internet och telefoni
Föreningen är anslutet till Ownit genom vårt LAN-nät och grundavgiften för bredband och telefoni ingår i avgiften till föreningen. Vårt LAN-nät är ett höghastighetsnät för såväl bredband som telefoni. I varje lägenhet finns en OWNIT-router som tillhör föreningen och ska lämnas kvar vid överlåtelse av lägenheten. Felanmälan görs till OWNITs Kundservice, vardagar 08.00-22.00. Helgdagar 10.00-19.00. Telefon: 08 - 525 07 300. E-post: support@ownit.se.
Kabelteve Föreningen har ett avtal om kabelteve med ComHem. Föreningen äger kabelnätet och inga ändringar av kablarna får göras. Föreningens kabeltevenät är uppgraderat för internetanslutning. Det är ett höghastighetsnät och abonnemang kan beställas hos ComHem. Vid frågor om kabelteve och internet ring ComHem kundservice telefon 90 222, www.comhem.se. Det är inte tillåtet att sätta upp utomhusantenn eller parabol på fasad eller balkongräcke. |