FELANMÄLAN
Anmälan av fel som faller under bostadsrättsföreningens ansvar görs hos HSB.
https://www.hsb.se/stockholm/om-hsb/kontakt/felanmalan-information/felanmalan-brf/
Fastighetsjour - Vid AKUTA fel utanför kontorstid: 08 - 695 00 00
Ansvaret för underhåll och reparation regleras i föreningens stadgar §36.
https://www.hsb.se/stockholm/om-hsb/kontakt/felanmalan-information/felanmalan-brf/
Fastighetsjour - Vid AKUTA fel utanför kontorstid: 08 - 695 00 00
Ansvaret för underhåll och reparation regleras i föreningens stadgar §36.
Förvaltare
Fastighetsförvaltaren kontaktar du vid t.ex. frågor om renoveringar i din lägenhet, vattenskador, underhållsansvar i lägenheten och tekniska frågor. (Ej felanmälningar och liknande som du gör till kundservice)
Förvaltare Andreas Olsson HSB
[email protected]
HSB kund- och medlemsservice
Tel: 010-442 11 00
Växel: 010-442 10 00
KOMS mejl: [email protected]
Postadress:
HSB Stockholm
Kund och medlemsservice
112 84 Stockholm
Förvaltare Andreas Olsson HSB
[email protected]
HSB kund- och medlemsservice
Tel: 010-442 11 00
Växel: 010-442 10 00
KOMS mejl: [email protected]
Postadress:
HSB Stockholm
Kund och medlemsservice
112 84 Stockholm
Fastighetskontoret
Om du behöver hjälp med parkeringsplats, nyckelbrickor, gästlägenhet mailar du [email protected].
Vi har som ambition att besvara inkomna mail inom 2 arbetsdagar.
OBS, denna e-postadress används inte för felanmälan eller för tekniska frågor.
Fastighetskontoret finns på Ljuskärrsvägen 5.
Vi har som ambition att besvara inkomna mail inom 2 arbetsdagar.
OBS, denna e-postadress används inte för felanmälan eller för tekniska frågor.
Fastighetskontoret finns på Ljuskärrsvägen 5.
Externa leverantörer
TV: Tele2 kundservice, telefon 90 222, www.tele2.se.
Bredband: Internetnord (internetnord.se/ eller tel.075-7707400)
Medlemsservice HSB, [email protected]
Parkit 08-12505000, [email protected]
Bredband: Internetnord (internetnord.se/ eller tel.075-7707400)
Medlemsservice HSB, [email protected]
Parkit 08-12505000, [email protected]