Vi har nu en heltidsanställd fastighetsskötare på området. Han heter Filip Stanic och kommer från en liknande tjänst. Vi vill hälsa Filip välkommen till vår förening. Han kommer att presentera sig själv inom de närmaste veckorna på infotavlorna.
Detta gör att styrelsen har bestämt att ändra telefontiderna för att få en bättre service; detta gäller från och med den 1 februari då vi måste ge Filip möjlighet att sätta sig in i området. Från den 1 februari 2015 gäller följande: Öppettider för besök på kontoret: Tisdagar och torsdagar 08.00-10.00 Onsdagar jämna veckor 17.00-18.30 Telefontider: Förvaltaren: onsdag-torsdag 09.00-11.00 08-717 72 22 eller 0763 158882 Fastighetsskötaren: måndag-fredag 08.00- 15.00 08-717 75 14 eller OBS: I händelse att de inte svarar, pröva att ringa igen då de kan vara upptagna av arbete eller möte. * * * * * Om det är någon medlem som vill åta sig att bli webbansvarig på berget, var vänlig kontakta [email protected]. * * * * * Förvaltningen kommer att senast 1 mars skylta om våra sopstationer så det blir solklart vad jag får kasta och i vilket kärl. Det är glädjande att vi alla tar mer ansvar för detta, men vi måste bli ännu bättre * * * * * På förekommen anledning: Detta utförs av medlemmar av styrelsen. Vi kommer att ha en extra kväll för utlämnande av nya routrar måndagen den 26 januari i föreningslokalen mellan kl 18.00-21.00. Endast denna kväll. * * * * * Föreningslokalen: I syfte att maximera våra intäkter tittar styrelsen på att bygga om vår föreningslokal till ett kontorshotell. Har du idéer eller vill hyra kontor så är du välkommen att lämna dina synpunkter på [email protected]; märk mailet med föreningslokalen, så tittar vi på alla inkomna förslag. För styrelsen Stefan Hallonkvist och Ann Mari Hjorth Comments are closed.
|
InfobladHär hittar du infobladen Arkiv
Januari 2025
|